És akkor megindul az ember a Marsra – nem csak leszállni, hanem ott lakni
Belátható közelségbe kerülhetett a marsi kolóniák létrehozása. Elon Musk kissé túlzottan is optmistának tűnő tervei szerint nyolc év múlva indulna útnak az első csapat.
Belátható közelségbe kerülhetett a marsi kolóniák létrehozása. Elon Musk kissé túlzottan is optmistának tűnő tervei szerint nyolc év múlva indulna útnak az első csapat.
Elon Musk október végén rántja majd le a leplet a Tesla rendszeréről, ami a háztartások ingyenes energiával való ellátására találtak ki.
Elon Musk őszinte levélben fordult munkavállalóihoz, hogy minden áron csökkentsék költségeiket és annyi autót gyártsanak le, amennyit csak bírnak, hogy a cég teljesítménye meggyőzze a befektetőket.
Elon Musk a nevadai sivatagban épülő gyár ünnepségén azt mondta, Európában, Kínában és még máshol Ázsiában is akarnak egy óriás akkumulátorgyárat.
Magyarország helyzetben lehet: a járműipar egyik legfontosabb fejlődési irányának főcsapásában mozog: az önvezető technológiát egy sor magyar startup is reszelgeti, sőt, a kormány is felismerni látszik a lehetőséget, és igyekszik olyan intézkedéseket hozni, amelyektől a terület felfutását reméli. A végső sikerhez persze elengedhetetlen a hazai oktatás színvonalának emelése és az egyre kínzóbb munkaerőhiány enyhítése.
Az elektromos autógyártó Tesla Motors 2,8 milliárd dolláros vételi ajánlatot tett az ugyancsak amerikai tulajdonú, de napelemeket gyártó cégre, a SolarCityre.
Nemrég még csak egy legénység nélküli hajóról volt szó a vörös bolygó kapcsán, de kiderült: a SpaceX ezzel csak előkészítené a terepet, hogy embereket küldjön a Marsra – előbb, mint a NASA.
A Tesla vezére szerint ez az egyetlen módja annak, hogy ne rohanjunk a katasztrófa felé.
Zártkörű rendezvényen dugta össze a fejét az Apple vezérigazgatója, a Tesla CEO-ja és az Alphabet első embere néhány komoly pozícióban ülő republikánussal, hogy mit kéne tenniük Donald Trump elnökjelöltségének megbuktatása érdekében.
Pár kivételtől eltekintve technológiai cégek vezetői kerültek fel egy olyan idővonalra, amely azt méri össze, hogy kinek mennyi időre volt szüksége az első millió dollárhoz, majd a milliárdossá váláshoz. Ugye kitalálják ki a rekorder?
Aszódi Attila, aki rendszerint éles kirohanásokat intéz mindenki ellen, aki nem helyesli eléggé a Paks II. beruházást, legújabb blogbejegyzésében Nissan Leaf autót reklámoz.
Elon Musk régóta dédelgetett álma, a Hyperloop névre keresztelt vasút pályája már épülőben van, nemrég pedig az is kiderült, kik építhetik meg magát a járművet.
Három éven belül Kínában is gyárt elektromos autókat a Tesla – idézte a South China Morning Post Elon Muskot, a Tesla vezérigazgatóját.
A Blue Orgin amerikai cég péntek éjszaka bejelentette, hogy újra felbocsátották ugyanazt a rakétát, amely tavaly novemberben már megjárta a világűrt.
A most kiadott szoftverfrissítéssel már önállóan áll ki a garázsból az autó, de ez még csak a kezdet.
Tíz éven belül komolyan nőne az elektromos autók teljesítménye.
A kaliforniai Fremontban működő gyáregység a világ második legnagyobb alapterületű épülete, a mérete 510 ezer négyzetméter, ami 95 amerikaifutball-pálya méretével egyenlő. Közzétettek egy quadrokopterrel készített videót a gyáregységről, amely akár 4K-s felbontásban is nézhető.
Elon Musk évente több mint 13 milliárd dollárt tesz zsebre, és van is egy 17 milliós, óceánparti vityilója Los Angelesben, de Silicon Valley-ben – ahol cége, a Tesla székel – gyakran a barátainál húzza meg magát, többek között Larry Page Google-főnöknél.